Verzending en levertermijn.

 

Verzending

 

Voor een snelle levering van uw pakketje doen wij een beroep op onze verzendpartner Bpost.

Normaal gezien wordt uw pakje geleverd de dag nadat u van ons een track & trace-code gekregen hebt via mail.  Op die manier kan u uw pakje volgen.  De postbode brengt het pakje op uw gekozen adres (huisadres, postkantoor, afhaalpunt, op uw werk of elk ander adres in België).  Dit kan anders zijn dan uw factuuradres.  Geef het juiste afleveradres door op het einde van het bestelproces  Wij leveren niet aan postautomaten !

 

Levering thuis of op het werk

Ontvang uw pakje op uw opgegeven adres.  Onze verzendpartner bpost zorgt tijdens de werkdagen voor een levering tussen 9u en 15u.

Indien u afwezig bent als het pakje wordt geleverd (van maandag tot vrijdag), laat de postbode een afwezigheidsbericht achter in uw brievenbus.  U kan dan het pakje binnen de 14 dagen (dag van levering niet meegerekend) ophalen in het postkantoor of postpunt vermeld op het bericht. Haal uw pakket daar tijdig op !! Bij niet-afhaling wordt uw pakket geretourneerd door Bpost.  Vanaf nu gelden de voorwaarden voor retournering.  Gepersonaliseerde artikels kunnen niet geretourneerd of terugbetaald worden !!

 

In een afhaalpunt of postkantoor

Niet zeker dat u thuis bent overdag ?  U kan uw pakketje ook laten bezorgen in één van de postkantoren of afhaalpunten van bpost.

Tijdens het plaatsen van uw bestelling krijgt u een overzicht van alle afhaalpunten en hun openingsuren in uw buurt.

Opgelet : Uw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of afhaalpunt.  Na 2 dagen stuurt bpost u een herinnering via email. Indien u het pakket binnen deze periode van 15 dagen vergeet af te halen, zal het teruggestuurd worden naar Mumuland.

De meeste artikelen hebben we meestal op voorraad.  Indien er toch één of meerdere artikelen niet op voorraad zouden zijn, zullen wij u zo snel mogelijk informeren over de levertermijn.

Tijdens drukke periodes of stakingen van Bpost kan het pakje iets langer onderweg zijn.  Dit is buiten onze wil om !!!

 

Ter info :

Wij denken ook aan het milieu, daarom proberen we onze leveranciersdozen te hergebruiken.

Jouw pakketje ziet er misschien niet zo fancy uit, maar dat is de inhoud gelukkig wel ! 

Pinky swear !

 

Wanneer er toch iets fout mocht lopen bij de bezorging, neem dan gerust contact op met ons via ons contactformulier

Voor de verzending van onze pakketten zijn volgende tarieven en levertermijnen van toepassing : 

 

België

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden !!

 

  • De levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen vanaf het moment dat uw pakket bij Bpost wordt aangeboden voor verzending (status = verzonden).
  • Brievenbuspost  (zonder track & trace) voor naamstickers en strijkapplicaties : 3,50 euro
  • Verzendkost naar een afhaalpunt tot 5 kg : 5,50 euro
  • Verzendkost naar een afhaalpunt 5-10 kg : 6,00 euro
  • Verzendkost thuis of op adres naar keuze tot 2 kg : 7,00 euro
  • Verzendkost thuis of op adres naar keuze 2-5kg : 7,50 euro
  • verzendkost thuis of op adres naar keuze 5-10 kg : 8,05 euro

 

 

Gratis afhalen mogelijk op 2 locaties :

 

Woont u in de buurt van Brugge ? Dan kan u ervoor kiezen om uw bestelling bij ons thuis te komen ophalen (enkel op afspraak) door te kiezen voor "Afhalen in Brugge".  Wanneer u een bericht ontvangen hebt dat je bestelling klaar staat, mag u een moment met ons afspreken voor afhaling.

 

Woont u in de buurt van Oostende ? Dan kan je sinds kort ook je bestelling afhalen bij Beauty Curls Oostende (enkel op afspraak !)  We laten u weten wanneer uw bestelling klaar staat.  Het salon bevindt zich in de Nieuwpoortsesteenweg 314 in Oostende.

 

Nederland

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden !!

 

  • De levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen vanaf het moment dat uw pakket bij Bpost wordt aangeboden voor verzending (status = verzonden).
  • Verzendkost naar een afhaalpunt tot 10 kg : 11,50 euro
  • Verzendkost thuis of op adres naar keuze tot 10 kg : 16,50 euro

 

 

De verzendkosten worden automatisch aan uw winkelmandje toegevoegd op het einde van het bestelproces.

Wenst u iets te laten verzenden naar een ander land dan deze, neem dan eerst contact met ons op.  Hiervoor gelden andere verzendtarieven.

Levertermijn

 

De levertermijn is afhankelijk van het bestelde product.

 

Niet-gepersonaliseerde artikelen (d.w.z. artikels zonder tekst/naam, artikels die ik niet bedruk en waar u de kleur en het lettertype van de bedrukking niet zelf kan kiezen) worden na ontvangst van betaling binnen 1 à 3 werkdagen verzonden. 

Om uw bestelling met de grootste zorg te kunnen personaliseren hebben gepersonaliseerde bestellingen (d.w.z. artikels waar u zelf de tekst/naam/kleur/lettertype kan kiezen om te bedrukken) gewoonlijk iets langer nodig.

Gepersonaliseerde artikelen worden na ontvangst van betaling binnen de 5 à 10 werkdagen verzonden (uitgezonderd verlofperiodes aangegeven op onze welkomstpagina).  Tijdens de drukke decembermaand, naar aanleiding van de feestdagen kan de levertermijn oplopen voor gepersonaliseerde artikelen (tot 2 weken).  Indien u voor de vastgelegde data besteld, ontvangt u alles zeker nog op tijd voor Kerst !!  Op tijd bestellen is dus de boodschap !!!

 

Als uw bestelling bestaat uit een combinatie van niet-gepersonaliseerde en gepersonaliseerde producten, zal uw pakket pas verzonden worden als het compleet is, dus dan geldt de verzendtijd van de gepersonaliseerde artikels, namelijk 5 à 10 werkdagen !

 

Onder 'werkdagen' verstaan we weekdagen (ma t.e.m. vrij), weekend en feestdagen niet meegerekend.  Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden de volgende werkdag (op maandag dus, tenzij het een feestdag is) en na ontvangst van betaling verwerkt.  U ontvangt dan een verzendbevestiging met track & trace-code wanneer uw bestelling verzonden is.

Afhalen

 

Woont u in de buurt van Brugge en wenst u uw pakje zelf te komen afhalen ? 

Dat kan, maar enkel op afspraak !! Wij nemen hiervoor contact met u op, wanneer uw bestelling klaar is.

Opgelet ! Wanneer u de bestelling zelf komt ophalen, kies dan op het einde van het bestelproces duidelijk voor 'afhalen in Brugge' om te vermijden dat er verzendkosten worden bijgerekend.  Om administratieve redenen dient u evenwel uw adres nog op te geven.